Heippa, katsotaan sujuuko tämä blogaus juttu multa, kun ei oikee oikeeta asennetta löydy tähän blogiin kohtaan. En osaa säätää noita asetuksia niin hyvin, joten sori ku tää on tämmönen ruma blogi + joku voi opettaa mua... mut joo asiaan:

 

23.22.11 klo 00:00
Wippii ! -korkkari- () on tänään synttärit ja ajattelin tehdä ikimuistoisen yllätyksen. Mutta voi prkl, se mun tekemä kortti ei ladannu tarpeeks aikasin, ja arvaa tuntuko pahalta? Lukea teksti ilman korttia !!! Nyt mun yllätys meni pilalle. Nyt on 24.2 ja kello on 2:03 ja jaksan vaan kirjoittaa tätä ja angstata yhest pikkusest kortist, joka olis ollut tosi ihana . Tutustuin muute ihanii ystäviin ! Ne on tullut jo tosi lyhyes ajaks tärkeeks enkä haluu luopuu niistä KOSKAAN en koskaan ! On niit muitakin ihkui tullu tavattua, jotka eivät ole niin tärkeitä. Mutta silti ne ovat frendejä joita mä tuun ikuisesti rakastamaan. Mut joo, tota mä haluun nukkumaan ku väsyttää pirusti et moikka :) ainiijoo ! Muokkasin tänään ihkun ropekuvan: